הטמפרטורות בחצי האי האנטארקטי הגיעו ל-15.4 מעלות צלזיוס — שיא חסר תקדים לחודש יוני, והקרח נמס בקצב חריג במהלך החורף הנוכחי, כך לפי סוכנות הידיעות AFP.
01 · המברק
סוכנות הידיעות AFP דיווחה כי בחצי האי האנטארקטי נרשמה טמפרטורה של 15.4 מעלות צלזיוס — שיא חסר תקדים לחודש יוני. עוד נמסר כי הקרח נמס בקצב חריג במהלך החורף הנוכחי. לא נמסרו פרטים נוספים על תחנת המדידה או משך גל החום. The Zioneer לא דיווח בעבר על שיאי טמפרטורה באנטארקטיקה; הכיסוי הקודם הקרוב ביותר נוגע לאביב השני בחמימותו בארה״ב, דפוס בחצי הכדור הצפוני באזור ובזמן שונים.
מברקים קשורים
03 · מקורות ואות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית