מניית אפל צנחה ב-5% בוול סטריט בצהרי יום חמישי, זמן קצר לאחר שהחברה הודיעה על העלאת מחירים נוספת בסדרת ה-MacBook וה-iPad. הירידה משקפת תגובת המשקיעים להתייקרות האחרונה, אותה מייחסת אפל למחסור המתמשך בשבבים, לפי דיווח ב-N12.
מניית אפל צנחה ב-5% בוול סטריט בצהרי יום חמישי, שעות ספורות לאחר שהחברה הודיעה על סבב התייקרויות נוסף בסדרות ה-MacBook וה-iPad. ההתייקרות האחרונה מצטרפת לעליית מחירים קודמת באותן סדרות — כפי שדווח מוקדם יותר היום ב-The Zioneer — כאשר ה-MacBook Pro התייקר מ-1,699 דולר ל-1,999 דולר וה-iPad Pro מ-999 דולר ל-1,199 דולר. אפל מייחסת את שני הסבבים למחסור העולמי בשבבים. הירידה החד-יומית של 5% היא החדה ביותר של אפל מזה מספר חודשים, ומאותתת על חשש גובר של המשקיעים מהשפעת תמחור אגרסיבי על הביקוש בצל אילוצי אספקה מתמשכים. בדיווח הראשוני לא נמסרו פרטים נוספים על היקף ההתייקרויות החדש.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית