עו״ד והפרשנית יסכה בינה אמרה הערב (חמישי) כי סיום עדותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו גרם לרבים להבין שמערכת המשפט 'איבדה את האיזון ופועלת בצורה עבריינית'. בריאיון לערוץ 14 של יעקב ברדוגו קראה לבחור רק באנשים שישנו את מערכת המשפט.
עו״ד יסכה בינה, פרשנית בתוכניתו של יעקב ברדוגו בערוץ 14, מסרה הערב (חמישי) הערכה חריפה עם סיום עדותו המרתונית של ראש הממשלה בנימין נתניהו במשפטו. לאחר שנתניהו סיים את עדותו בת 98 הישיבות ביום רביעי, טענה בינה כי ההליכים פגעו באמון הציבורי וקראה לרפורמה מבנית במערכת המשפט. "זה גרם לרבים להבין שהמערכת פה איבדה את האיזון ופועלת בצורה עבריינית," אמרה בינה. "זה עלה לנו בהרבה דם, יזע, דמעות וזכויותיהם של אנשים נפגעו. לכן צריך לבחור רק באנשים שישנו את מערכת המשפט."
The Zioneer דיווח השבוע כי נתניהו סיים את עדותו ביום רביעי במתקפה חריפה על מערכת המשפט, וכינה אותה "דבר נבזי, שקרי ומרושע." דבריה של בינה מצטרפים לקולות גוברים בקרב פרשני ימין הטוענים כי המשפט — שהחל עם הגשת כתב האישום נגד נתניהו ב-2019 באשמת שוחד, מרמה והפרת אמונים — הפך למניע פוליטית. נתניהו מכחיש את כל ההאשמות וטוען כי מדובר ברדיפה של הממסד המשפטי.
דבריה של בינה לא כללו הצעות מדיניות ספציפיות, אך משקפים את מסגור הפרשה כזרז לרפורמה משפטית, נושא מרכזי בסדר היום של הקואליציה הנוכחית. המשפט עצמו נמשך עם סיכומי טיעונים וצפוי פסק דין בחודשים הקרובים.
- מתפתחנתניהו בסיום עדותו: "הדבר הנבזי, השקרי, המרושע הזה" — תוקף בחריפות את מערכת המשפט
- מבוססעדות נתניהו בתיקי האלפים הסתיימה לאחר 98 דיונים; תקף בחריפות את מערכת המשפט
- מתפתחמשפט נתניהו: רה״מ לשופטים: "ראיתי היענות גדולה מאוד לתביעה"
- מבוססנתניהו בסיום חקירתו הנגדית: "אתם תבלו את כל החיים שלכם בבית משפט"
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
