נערים מבית רימון תלו מחדש דגלי ישראל בדרך ליישוב הערב, לאחר שהמשטרה הסירה אותם מוקדם יותר היום בשל חשש ש״יתסיסו" את תושבי כפר כנא. המפכ״ל דני לוי הורה לבדוק את ההחלטה להסיר את הדגלים.
נוער מבית רימון תלה מחדש דגלי ישראל בדרך ליישוב הערב, שעות לאחר שהמשטרה הסירה את אותם דגלים מוקדם יותר היום. ההסרה הקודמת עוררה זעם מקומי והביאה את המפכ״ל דני לוי להורות על פתיחת בדיקה פנימית בנושא.
התלייה מחדש היא ההתפתחות האחרונה בסכסוך המקומי סביב הצגת דגלים בכביש שבין כפר כנא וקיבוץ בית רימון. כפי שדווח מוקדם יותר ב-The Zioneer, המשטרה הסירה תחילה דגלים שתלו תושבי בית רימון, בטענה שהדגלים עלולים לעורר התקהלויות או הפגנות בקרב תושבי כפר כנא. התערבות המפכ״ל הגיעה בעקבות ביקורת מצד מנהיגים מקומיים.
טרם דווח על תגובה משטרתית לתלייה מחדש. האירוע נותר מקומי ולא התפשט לאזורים אחרים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
