השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הצהיר בוועידת מרכז השלטון המקומי כי בכוונתו להגביר את הריסת הבתים הבלתי חוקיים בפזורה הבדואית, וטען כי הרס 5,700 בתים בשנה האחרונה. לדבריו, "מי שבונה לא כחוק - אין שום סיבה שבפזורה לא יגעו בחלקם".
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הצהיר היום (רביעי) בוועידת מרכז השלטון המקומי כי בכוונתו להמשיך בהריסת מבנים בלתי חוקיים בפזורה הבדואית בדרום. 'אני הולך להרוס לפזורה הבדואית עוד ועוד ועוד', אמר בן גביר. 'מי שבונה לא כחוק - אין שום סיבה שבפזורה לא יגעו בחלקם'. הוא טען כי הרס 5,700 בתים בשנה האחרונה. דבריו של השר מגיעים על רקע המתיחות המתמשכת בנושא הבנייה הבלתי חוקית בנגב, אולם לא פורטו אזורי יעד ספציפיים או לוחות זמנים להריסות עתידיות. כפי שדיווח The Zioneer בעבר (22 ביוני), בן גביר נוקט קו נוקשה באכיפה כנגד מה שהוא מגדיר איומים על אזרחי ישראל, אולם ההצהרה הנוכחית מתמקדת דווקא באכיפת הריסות בפזורה הבדואית, לא באיומים ביטחוניים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
