ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט אמר בפודקסט UNHOLY כי השינוי הפוליטי שעבר — מימין למרכז — משקף את נטייתו לתמוך באנדרדוג. לדבריו, לפני 15 שנה הימין היה האנדרדוג, אך כיום אנשי ההייטק בהרצליה ובתל אביב הם האנדרדוג.
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, בריאיון לפודקסט UNHOLY, הסביר את המעבר האידיאולוגי שלו מהימין לפוליטיקה המתונה באומרו, 'אני אוהב לתמוך באנדרדוג'. הוא ציין שלפני 15 שנה הימין הפוליטי היה האנדרדוג בישראל, אך כיום הוא רואה את אנשי ההייטק בהרצליה ובתל אביב — המזוהים עם הפוליטיקה השמאלנית-מרכזית — כאנדרדוג. הדברים מספקים נימוק אישי לאבולוציה הפוליטית של בנט, שהייתה נושא לסיקור תקשורתי בשבועות האחרונים, לרבות דיווחים קודמים של The Zioneer על שינויים באסטרטגיית הקמפיין שלו ועל הגדרתו העצמית כאיש ימין.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
