ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיב הערב (שלישי) למכתבם של הורי לוחמי הקומנדו בלבנון, ואמר כי הממשלה שולחת את החיילים לקרב מול המחבלים אך קושרת את ידיהם ואינה מאפשרת להם להגן על חייהם, כך דווח בחדשות 12.
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיב הערב (שלישי) למכתב חריף ששלחו הורי לוחמי קומנדו בלבנון, כך לפי הודעתו שדווחה בחדשות 12. בנט אמר כי הממשלה שולחת את הלוחמים לקרב מול המחבלים אך קושרת את ידיהם ואינה מאפשרת להם להגן על חייהם.
The Zioneer דיווחה מוקדם יותר היום כי קבוצת הורים שלחה מכתב חריף לראש הממשלה נתניהו, לשר הביטחון כ״ץ ולרמטכ״ל זמיר, בו הביעו דאגה עמוקה מהמשך הלחימה, טענו כי החיילים נמצאים בעמדה פגיעה עם נפגעים יומיומיים, ודרשו יעדים מבצעיים ברורים ואמצעי הגנה.
בנט מתח ביקורת פומבית על התנהלות הממשלה בלבנון מזה מספר ימים. במוצאי שבת אמר כי הוא מקבל כמות עצומה של הודעות על "מציאות בלתי נתפסת" בה שולחים חיילים מול האויב כשידיהם כבולות. מכתב ההורים הוא הביטוי האחרון לדאגה מקרב הקהילה הצבאית בנוגע לכללי הגנת הכוח וניהול המערכה. דבריו של בנט לא אושרו על ידי לשכת ראש הממשלה או משרד הביטחון.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
