ברדוגו תקף הבוקר: "אם אמיר אוחנה סגר דיל עם ערוץ 12 לבלימת חוק התקשורת של הימין, זה יגרום לי לצער רב". לדבריו, ערוץ 12 בהתרסקות ועושה הכול כדי לפגוע בערוץ 14.
הפרשן יעקב ברדוגו אמר הבוקר בתוכנית הרדיו שלו: "אם אמיר אוחנה סגר דיל עם ערוץ 12 לבלימת חוק התקשורת של הימין — אצטער מאוד. טוב יהיה שיו״ר הכנסת יתבטא הבוקר." לדבריו, "בסופו של דבר הדיבורים לא מעניינים — המעשים קובעים. ערוץ 12 בהתרסקות, ולא אתפלא אם הם עושים הכול כדי לפגוע בערוץ 14. אני חווה את זה יום-יום על בשרי."
דבריו של ברדוגו מגיעים על רקע פרשה פוליטית-תקשורתית. כפי שדווח ב־The Zioneer אתמול, מקורבים לאוחנה פעלו לכאורה לבלימת חוק התקשורת באמצעות כלים ביורוקרטיים — טענות שלשכת אוחנה הכחישה וכינתה 'שקר חמור שמגיע עד כדי דיבה' — אולם ברדוגו לא הציג ראיות חדשות וקבע את עמדתו האישית על רקע הדיווחים. מלשכת יו״ר הכנסת טרם נמסרה תגובה לדבריו.
- מתפתחמקורבים לאוחנה פועלים לכאורה לבלום את חוק התקשורת באמצעות כלים ביורוקרטיים
- מתפתחקרעי: האופוזיציה מנסה לסכל את רפורמת התקשורת באמצעות לחץ על מערכת אכיפת החוק
- מבוססברדוגו תוקף את פרקליט המדינה: סיכול ממוקד נגד נתניהו ופגיעה בדמוקרטיה
- מתפתחיעקב ברדוגו תוקף את ראש השב״כ דוד זיני: לא מטפל בהסתה ובהדלפה
מקורות ואות
- קליטה פנימית
