תת-אלוף (במיל') יפים וינטר, לשעבר מפקד בכיר בצה״ל, מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בריאיון ל-i24, ואמר כי בנט "רק עשה לי נזק בחיים." הדברים משקפים ככל הנראה קרע אישי-פוליטי בתוך הימין הישראלי. ההקשר המלא של דברי וינטר טרם אומת באופן בלתי תלוי.
תת-אלוף (במיל') יפים וינטר, מפקד עבר שנוי במחלוקת בצה״ל הידוע בעמדותיו הביטחוניות הנוקשות ובעימותים עם פעילי שמאל, ניצל במה פומבית ב-i24 כדי להביע מרירות כלפי ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. על פי הדיווח הראשוני, וינטר הצהיר בחדות כי בנט "רק עשה לי נזק בחיים." מקורות הקרע אינם מפורטים בחומר הקיים. וינטר ובנט נפגשו בזירה הפוליטית במהלך כהונתו של בנט כשר הביטחון (2019–2020) ולאחר מכן כראש ממשלה (2021–2022). וינטר לא החזיק בפיקוד צבאי או בתפקיד פוליטי ציבורי תחת בנט. הטריגר המדויק להתקפה האישית הזו נותר לא ברור, וטרם פורסמה תגובה מטעם מקורבי בנט. לאור הדיווח החד-מקור והעדר הקלטה או תמליל מלא, הדברים מוצגים כמתפתחים.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
