המועצה האזורית שומרון הציבה את מבנה גן הילדים הראשון ביישוב שא-נור, 21 שנים לאחר הפינוי. הגן הוקם בסיוע משרד החינוך והמועצה וייפתח בשנת הלימודים הקרובה עבור המשפחות שחזרו להתגורר במקום. ראש המועצה יוסי דגן, תושב שא-נור בעצמו, בירך "שהחיינו" יחד עם הילדים והתושבים.
המועצה האזורית שומרון הציבה אחר הצהריים את מבנה גן הילדים הראשון ביישוב שא-נור שבצפון השומרון, 21 שנים לאחר פינוי ההתנחלות במסגרת תוכנית ההתנתקות. המבנה הוקם בסיוע משרד החינוך והמועצה, והוא צפוי להיפתח בשנת הלימודים הקרובה עבור המשפחות שחזרו להתגורר במקום.
ראש המועצה יוסי דגן, תושב שא-נור בעצמו, בירך "שהחיינו" יחד עם הילדים והתושבים שסייעו במיקום המבנה. הפרויקט הוא חלק מתוכנית רחבה של המועצה להקמת 18 יישובים חדשים בצפון השומרון, כפי שדווח בעבר ב-The Zioneer. זהו מבנה החינוך הראשון שהוקם ביישוב המחודש מאז חזרת התושבים למקום.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית