הרמטכ״ל לשעבר ח״כ גדי איזנקוט תקף היום (שלישי) את הפער בין ההסכם המדיני שנכפה על ישראל לבין הפעלת הכוח הצבאית הראויה לכל שבח, ושאל היכן ההנהגה שתיתן תשובות אמיתיות בנושא האורניום המועשר, הקשר בין הזירה האיראנית ללבנונית, הטילים הבליסטיים ומטרות המלחמה.
הרמטכ״ל לשעבר גדי איזנקוט פרסם היום (שלישי) ב-N12 ביקורת נוקבת על ההנהגה המדינית, בה התריע על פער בין ההסכם המדיני שנכפה על ישראל לבין פעילות צה״ל הראויה לשבח. הוא דרש תשובות אמיתיות בנושא האורניום המועשר, הקשר בין זירות איראן ולבנון, הטילים הבליסטיים ומטרות המלחמה, ושאל: 'עד מתי אזרחי ישראל ישמעו מה עלה בגורל המבצע הצבאי דרך הודעות של ארגונים זרים ומדינות אחרות?'
איזנקוט, לשעבר שר בממשלת החירום וחבר מפלגת יש עתיד-תנועה לאומית, מתח ביקורת חוזרת על התנהלות הממשלה. כפי שדיווח The Zioneer בעבר (15 ביוני, 22:16 שעון ירושלים), הוא תיאר 'תהום פעורה' בין הבטחות ל׳ניצחון מוחלט' למציאות בשטח, וציין שהציבור ציפה לעסקה ולהשגת מטרות המלחמה, לא למילים ריקות. ההצהרה הנוכחית ממשיכה את הקו של לחץ ציבורי על הממשלה לדין וחשבון ובהירות אסטרטגית.
- מתפתחאיזנקוט: 'תהום פעורה' בין ההבטחות הריקות ל׳ניצחון המוחלט' לבין הבוקר הזה
- מתפתחהרמטכ״ל לשעבר איזנקוט: "ישראל חייבת לנצח"
- מתפתחגדי איזנקוט תוקף את הצהרת נתניהו: ״אפס תשובות אמיתיות לעם שעובר את השנים הקשות בתולדותיו״
- מתפתחהרמטכ״ל לשעבר איזנקוט: "הדיל להישארות בשלטון — תקציר תולדות הממשלה הכי מנותקת"
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
