לאחר סקר של כאן חדשות שצופה 7 מנדטים לחיבור גנץ-שמחי-הנדל, הרחיב בני גנץ את המגעים הפוליטיים. הוא פנה לראש עיריית בית שמש עליזה בלוך ולארגוני מילואים נוספים, במטרה להרחיב את נציגי 'הגוש השלישי' תחתיו, כך לפי הדיווח בכאן.
בני גנץ מרחיב את המגעים הפוליטיים בעקבות סקר של כאן חדשות שצופה 7 מנדטים לחיבור משותף בין גנץ, דדי שמחי ויועז הנדל, כך לפי דיווח בכאן בערב יום חמישי. גנץ פנה לראש עיריית בית שמש עליזה בלוך, דמות המזוהה עם ציונות דתית מתונה ומנהיגות מוניציפלית, ומקיים גם מגעים עם ארגוני מילואים נוספים. המטרה היא להרחיב את נציגי "הגוש השלישי" — קואליציה של גורמים מרכזיים וארגוני מילואים תחת הנהגת גנץ, נפרדת מהגוש בראשות הליכוד ומן האופוזיציה. התפתחות זו באה לאחר דיווחי דיווחים הקודמים על תכנון מפלגה מאוחדת בין גנץ לשמחי עם הנהגה משותפת, ועל הצטרפותו הצפויה של יועז הנדל במקום השלישי. בשלב זה לא ברור אם בלוך או ארגוני המילואים יצטרפו רשמית לרשימה, והאם מדובר במגעים ראשוניים או בהתחייבויות מחייבות.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
