הלוויתם של 3 שוטרי חמאס שחוסלו אתמול בתקיפת כטב״מ במחנה הפליטים אל-מע׳אזי שבמרכז רצועת עזה נערכה היום (שבת), כך דיווח אבו עלי אקספרס. המשתתפים ירו באוויר וקראו: "יהודים, זיכרו את אשר עשה לכם מחמד בח׳יבר, ה-7.10 עוד יחזור."
הלוויית שלושת שוטרי חמאס נערכה אחר הצהריים (שבת), יום לאחר שחוסלו בתקיפת כטב״מ של צה״ל במחנה הפליטים אל-מע׳אזי שבמרכז הרצועה. סרטונים שהופצו בטלגראז, שדווחו על ידי אבו עלי אקספרס, מציגים משתתפים היורים באוויר וקוראים קריאות, בהן אזכור ישיר לקרב ח׳יבר ההיסטורי ואיום ש״ה-7.10 עוד יחזור."
השוטרים חוסלו ביום שישי בתקיפה ממוקדת על רכב בכביש צלאח א-דין, עליה דיווח The Zioneer בשבת (11:43 שעון ירושלים). התקיפה היא חלק מקמפיין החיסולים הממוקדים של צה״ל נגד פעילי חמאס במרכז הרצועה. דיווחים קודמים מבססים דפוס של הלוויות הכוללות ירי והסתה נגד ישראל, כמו קבורתו של פעיל הנח׳בה ואליד הניה (יוני 26).
המקור, ערוץ טלגראז יחיד (אבו עלי אקספרס), מביא את הסרטון והדיווח. הקריאות מוצגות כעובדה מתועדת; לא התקבל אימות בלתי תלוי לאיום ספציפי נוסף.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
