פורום הגבורה, ארגון משפחות שכוחות ומילואימניקים, הגיב היום לדיווחים על תרגילי חמאס סמוך לגדר בעזה, ואמר כי הפעילות מוכיחה שארגון הטרור מנצל את השקט כדי להשתקם ולהתכונן לעימות הבא. הפורום קרא לממשלה להפנות מאמץ להכרעת חמאס ולא לאפשר חזרה למציאות של 7 באוקטובר.
פורום הגבורה, ארגון המייצג משפחות שכוחות ומילואימניקים, פרסם היום (ראשון) אחר הצהריים תגובה לדיווחים — שפורסמו לראשונה על ידי העיתונאי אריאל כהנא (ישראל היום) וכוסו קודם ב-The Zioneer — על תרגילי חמאס סמוך לקו הצהוב ברצועת עזה. בהודעת הפורום, שנשלחה כהתייחסות לתקשורת, נאמר כי התרגיל מצטרף לשורת דיווחים מטרידים המלמדים שחמאס מנצל את השקט היחסי לבניית כוחו הצבאי. "אויב שלא מוכרע אינו נעלם — אלא מתעצם", נכתב.
הפורום קרא לממשלה להפנות את מלוא תשומת הלב הצבאית חזרה לעזה, בטענה שלאחר התייצבות הזירה הצפונית, הגיע הזמן להשלים את המשימה ברצועה וליישם את יעדי הקבינט כפי שנקבעו בתחילת המלחמה. "כמי ששילמו במלחמה את המחיר היקר ביותר, אנו קוראים לממשלה שלא לאפשר חזרה למציאות של 6 באוקטובר במסווה של שקט זמני", נכתב, תוך קריאה לפרק לחלוטין את יכולות חמאס ולהשיב את הביטחון המלא לתושבי העוטף ולכל אזרחי ישראל.
תגובת הפורום מצטרפת לוויכוח הגובר בישראל על השקט הנוכחי בעזה: האם מדובר בהישג טקטי או בהזדמנות מסוכנת להתאוששות חמאס. The Zioneer דיווח מוקדם יותר היום על דיווח תרגילי חמאס; הצהרת הפורום מוסיפה קול ציבורי מאורגן לשיח.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
