מזכ״ל חיזבאללה נעים קאסם אמר היום (שני) כי איראן יצאה חזקה מהעימות, ודחה כל הסדר הפסקת אש שיאפשר לישראל חופש תנועה, לפי דיווח בערוץ אל-מנאר של הארגון.
מזכ״ל חיזבאללה נעים קאסם חזר היום (שני) על עמדתו המקסימליסטית, וקבע כי איראן יצאה חזקה מהעימות הנוכחי ודחה כל הפסקת אש שתאפשר לישראל חופש תנועה בלבנון או באזור. הדברים שודרו בערוץ אל-מנאר של חיזבאללה. כפי שדיווח The Zioneer אתמול (ראשון), קאסם כבר שיבח את חוסנה של איראן ודחה כל הסדר שיגביל את חופש הפעולה של חיזבאללה. בהודעת הערבול בשבת צוין כי הארגון דוחה את הפסקת האש באופן רשמי. הדברים האחרונים נאמרים על רקע מאמצים דיפלומטיים מתמשכים ומערכה ישראלית נמשכת בכמה חזיתות; אין בהם פרטים מבצעיים חדשים או תנאים ספציפיים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
