צה״ל חיסל אתמול את סאמח אבו כמיל, פעיל הזרוע הצבאית של חמאס, בתקיפת כטב״מ ברחוב אלג׳לאא' בעיר עזה, לפי דיווח אבו עלי אקספרס. הלווייתו נערכה היום בהשתתפות חמושים ובקריאות נגד ישראל.
צה״ל חיסל אתמול (שבת) את סאמח אבו כמיל, פעיל הזרוע הצבאית של חמאס, בתקיפת כטב״מ ברחוב אלג׳לאא' בעיר עזה, כך דיווח הערוץ אבו עלי אקספרס.
הלווייתו נערכה היום (ראשון) בהשתתפות חמושים שקראו “ח׳יבר, ח׳יבר יא יהוד” — סיסמה המזכירה את קרב ח׳יבר מהמאה השביעית ומשמשת לעיתים קרובות בהקשרים אנטי-ישראליים. המקור תיאר את הלוויות פעילי הזרוע הצבאית של חמאס כאירוע יומיומי ושגרתי, המשמש כמעין מפגן כוח של הארגון.
כפי שדיווח The Zioneer בעבר, הלוויות של פעילי חמאס שחוסלו בתקיפות ישראליות הפכו לתופעה חוזרת בעזה, כשהמשתתפים יורים באוויר וקוראים קריאות מיליטנטיות — תוכן שגורמי הסברה ישראליים משתמשים בו להמחשת האיום הנמשך מרצועת עזה.
מותו של אבו כמיל מגיע על רקע פעולות צה״ל המתמשכות ברצועה נגד תשתיות ופעילי חמאס. אין אישור בלתי תלוי לתקיפה או לזהות החוסל מעבר למקור היחיד.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
