כלי תקשורת בלבנון מדווחים כי כוחות צה״ל פתחו באש לעבר שני כלי רכב בעיר נבטייה, האחד בקרבת מחנה של צבא לבנון. לפי אותם דיווחים, אין נפגעים בתקיפות.
כלי תקשורת בלבנון דיווחו בצהריי רביעי כי כוחות צה״ל ירו לעבר שני כלי רכב בעיר נבטייה שבדרום לבנון. על פי הדיווחים, אחד הרכבים נפגע בקרבת מחנה של צבא לבנון. המקורות מסרו כי אין נפגעים באירועים. צה״ל לא הגיב לדיווחים. אזור נבטייה היה מוקד לתקיפות חוזרות של צה״ל נגד כלי רכב בשבועות האחרונים, כשדיווחים דיווח על מספר אירועים כאלה מאז 11 ביוני. התקיפות הקודמות, אותן תיאר צה״ל כסיכולים של פעילי חיזבאללה, בוצעו באמצעות ארטילריה ומל״טים, לעתים קרובות ללא דיווח מיידי על נפגעים. הדיווח הנוכחי, ממקור לבנוני אחד, לא אומת באופן בלתי תלוי.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
