שר החוץ האיראני עבאס עראקצ׳י אמר כי הגיע לעיראק כדי להודות לממשלת ולעם העיראקי על תמיכתם באיראן, וכי מטרת הביקור השני היא לברך את הממשלה החדשה בשם נשיא איראן והמנהיג העליון.
שר החוץ האיראני עבאס עראקצ׳י הגיע לעיראק בערב יום ראשון לביקורו השני, כך על פי דיווחים בערוצי טלגרם איראניים. עראקצ׳י אמר כי מטרתו היא להודות לממשלת ולעם העיראקי על 'עמדות טובות מאוד בגינוי הפלישה ובתמיכה בעם האיראני', ותיאר את תמיכת הציבור העיראקי כ׳רבה ומעודדת'. הוא הוסיף כי מטרת הביקור השני היא לברך את ממשלת עיראק החדשה, תוך העברת ברכות מנשיא איראן ומהמנהיג העליון. הביקור מגיע על רקע מתיחות אזורית מוגברת בעקבות מזכר הבנות שדווח בין ארה״ב לאיראן, וכשגורמי ביטחון ישראלים מעריכים כי ההסכם טלטל את חיזבאללה ואת איראן, מה שהוביל להגברת הכוננות בצה״ל מפני שיגור טילים איראני אפשרי.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
