עימותים אלימים פרצו ביציע במהלך משחק המונדיאל של איראן אתמול בין אזרחים שהניפו את דגל האריה והשמש (דגל טרום-המהפכה) לבין תומכי הרפובליקה האסלאמית, על פי דיווח בודד. האירוע הוא האחרון בשורה של עימותים בין תומכי המשטר למתנגדיו במהלך הטורניר.
עימותים אלימים פרצו בין אזרחים שהניפו את דגל האריה והשמש (דגל טרום-המהפכה) לבין תומכי הרפובליקה האסלאמית במהלך משחק המונדיאל של איראן אתמול, על פי דיווח בודד. סרטון שהופץ מציג לכאורה עימות פיזי בין הצדדים.
האירוע הוא הביטוי האחרון לקיטוב הפוליטי העמוק המתבטא בטורניר. כפי שדיווח The Zioneer ביום שלישי, ריב שיעי-שיעי פרץ ביציע במשחק קודם בין אוהדי משטר למתנגדיו. בלוס אנג׳לס, קהל שרק בוז לדגל הרשמי והניף סמלים מהתקופה הקדם-מהפכנית. האירועים מדגישים את ההתנגדות הפנים-ארצית והגולה למשטר, שנתקל גם בעימותים עם כוחות ביטחון בטהראן על רקע המשא ומתן.
מקור הסרטון ומיקומו המדויק של המשחק לא צוינו. לא אושרו דיווחים על נפגעים או התערבות משטרתית.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
