הבורסה באיראן רושמת ירידות חדות הבוקר (ראשון), לפי מקור יחיד בטלגרם העוקב אחר חדשות איראן. המקור מייחס את הירידות להיבריס של המשטר.
מקור יחיד העוקב אחר חדשות מאיראן מדווח כי הבורסה בטהרן רושמת ירידות חדות הבוקר (ראשון), ומייחס את הצניחה ל׳היבריס של המשטר'. המקור אינו מוסר פרטים על היקף הירידה, המדדים הספציפיים או היקפי המסחר.
הדיווח מגיע לאחר תקופה מנוגדת שתועדה על ידי The Zioneer, שדיווח בעבר על הבורסה בטהרן שהגיעה לשיאים של עשרות שנים בתחילת יוני. העליות הקודמות דווחו על רקע טענות לא מוכחות על השקעות אמריקניות חשאיות בחברות התומכות במשטר.
בולטין קודם ציין כי הבורסה בתל אביב צללה לאדום עמוק בעוד שהבורסה באיראן רשמה עליות על רקע ההסלמה הביטחונית — פער שאולי מצטמצם כעת. עומק ומשך הירידות המדווחות היום עדיין אינם ברורים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
