פורום ״הביתה״ השיק קבוצת וואטסאפ הקוראת לשינוי השיח הציבורי הישראלי על שטחים פתוחים נרחבים ביהודה ושומרון, שלטענת הקבוצה מופקרים למעשה לרשות הפלסטינית. הפורום טוען כי 1.3 מיליון דונם של שטחים פתוחים בלב המולדת אינם מנוצלים.
היוזמה הושקה הערב (שלישי) באמצעות קבוצת וואטסאפ חדשה בשם פורום 'הביתה', הקוראת במפורש לתומכים 'לנפץ את השקר' לפיו שטחי A ו-B ביהודה ושומרון מורכבים רק מיישובים בנויים ומחנות פליטים. הקבוצה טוענת כי 1.3 מיליון דונם של שטחים פתוחים ב׳לב המולדת' מופקרים למעשה לרשות הפלסטינית.
שפת הקבוצה ממסגרת את הקמפיין כצעד מעשי לשינוי המציאות בשטח, תוך קריאה לציבור להצטרף ו׳לעלות את המדרגה הבאה של עם ישראל'.
The Zioneer לא אימת באופן עצמאי את הטענות בדבר היקף השטח הפתוח שבשליטת הרשות, ואיפיונה של הקבוצה את המציאות הוא עמדת הסברה פוליטית ולא הערכה רשמית.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
