הפרשן עמית סגל (N12) העריך הערב (שני) כי נשיא ארה״ב דונלד טראמפ טעה טעות חמורה במגעים מול איראן, וכי לישראל כדאי לתת לממשל האמריקני לגלות את הטעות בעצמו במקום להתערב ישירות מול מקבלי ההחלטות בוושינגטון.
עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות N12, פרסם הערב (שני) הערכה לפיה התנהלותו של הנשיא טראמפ במגעים מול איראן היא טעות אסטרטגית משמעותית. לדברי סגל, הגישה של הממשל לניהול המשא ומתן עם טהרן יצרה מבוכה שוושינגטון חייבת כעת לנווט בה בעצמה. הוא טען כי על גורמים ישראלים להפעיל איפוק ולהימנע מעימות ישיר מול הבית הלבן בנושא, שכן עימות ישיר יהיה לא מועיל. ההערכה מגיעה לאחר שבועות שבהם טראמפ הביע בפומבי ביטחון במסלול הדיפלומטי מול איראן, תוך שהזהיר את ראש הממשלה נתניהו כי ישראל עלולה להישאר לבד אם התקיפות יתגלגלו למלחמה רחבה יותר, כפי שדיווח The Zioneer בעבר. ניתוחו של סגל מוסיף קול תקשורתי-ישראלי מרכזי למקהלת הספקנים הגוברת סביב הדיאלוג האמריקני-איראני.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
