אשת התקשורת הדר מילר אמרה כי עצם קיום המו״מ עם לבנון הוא "יריקה בפרצוף של תושבי הצפון" ועושה נזק למדינת ישראל. מילר קראה לכבוש את האויבים ולהבהיר ש״מי שמתעסק עם היהודים ישלם מחיר כבד."
אשת התקשורת הדר מילר מתחה היום (חמישי) ביקורת חריפה על המו״מ המתנהל עם לבנון, וכינתה אותו "יריקה בפרצוף של תושבי הצפון" וקבעה כי הוא "עושה נזק למדינת ישראל." בהצהרה שהופצה ברשתות החברתיות, קראה מילר לגישה צבאית של כיבוש והרתעה, והבהירה כי על ישראל להבהיר לכל אויביה ש״מי שמתעסק עם היהודים ישלם מחיר כבד." דבריה של מילר מגיעים על רקע המו״מ בתיווך אמריקני בין ישראל ללבנון, שספג ביקורת מצד פרשנים ואנשי ימין ביטחוניים. המו״מ נועד להסדיר את גבולות ישראל-לבנון ואת סידורי הביטחון באזור. כפי שדווח ב-The Zioneer, גם דמויות ציבוריות אחרות, בהן השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והעיתונאי יוסף חדאד, הביעו התנגדות למסלול הדיפלומטי הנוכחי, בטענה שהוא משדר חולשה ומעודד את חיזבאללה. הצהרתה של מילר מצטרפת למקהלה הולכת וגדלה של קולות בימין הישראלי הקוראים לעמדה התקפית יותר.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
