עיריית קייב החליטה להסיר את המדליה הסובייטית 'גיבורת ברית המועצות' מכניסת העיר, כך על פי הדיווחים. ההחלטה באה בעקבות נוהג שלאחר מלחמת העולם השנייה שבו ברית המועצות העניקה תואר זה למספר ערים בתחומה.
מברקים קשורים
- מתפתחאוקראינה מחזירה עיטורים פולניים: ההסלמה במחלוקת על רקע מלחמת העולם השנייה לאחר שלילת עיטור מזלנסקי
- מתפתחדגל הגאווה בבניין עיריית חיפה הושחת; ראש העיר מגיש תלונה למשטרה
- מתפתחתחנת המטרו בסנט פטרסבורג תכלול אריחי רצפה עם שברונים של יחידות הצבא האדום
- מתפתחממשלת הימין החדשה בסלובניה הסירה את דגל פלסטין מבניין הממשלה
02 · מקורות ואות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית