ח״כ ניסים ואטורי (הליכוד) תקף את הצעת ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט למסור את שטחי A ו-B ביהודה ושומרון לידי הפלסטינים, ואמר כי בנט הוא "היחיד שנשאר בקונספציית 'שיחות שלום עם הערבים'". ואטורי קרא לחזק את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון.
ח״כ ניסים ואטורי (הליכוד) תקף הערב (שלישי) בחריפות את הצהרת ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, כי ימסור את שטחי A ו-B ביהודה ושומרון לידי מדינה פלסטינית. בהצהרה משותפת עם בועז גולן, אמר ואטורי כי בנט "הוא היחיד שנשאר בקונספציית 'שיחות שלום עם הערבים'" וקרא לחזק את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. הביקורת של ואטורי מצטרפת לגל גינויים מהימין בעקבות דברי בנט מוקדם יותר היום, בהם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שהזהיר כי ההצעה תיצור "מדינת טרור" בלב הארץ, כפי שדיווח The Zioneer. המהפך בעמדתו של בנט — ממתנגד ותיק לריבונות פלסטינית לתומך באוטונומיה בשטחי A ו-B — הצית מחדש דיון בישראל על עתיד השטחים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
