רעות אדרי, אמו של לוחם השב״כ עידו אדרי שנרצח במסיבת הנובה וחברת מועצת אוקטובר, תקפה בחריפות את ראש השב״כ דוד זיני בעקבות הדיווחים על פירוק פינת הזיכרון במטה הארגון. The Zioneer דיווח מוקדם יותר כי זיני הורה על הפירוק בטענה שהתצוגה החלקית ממעיטה באסון, וכי קיר הזיכרון המלא נותר במקומו.
רעות אדרי, אמו של לוחם השב״כ עידו אדרי שנרצח בטבח מסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, תקפה הערב (רביעי) בפומבי את ראש השב״כ דוד זיני על החלטתו לפרק פינת זיכרון חלקית לחללי הארגון במטהו בתל אביב. אדרי, החברה גם במועצת אוקטובר — גוף אזרחי המייצג משפחות שכולות וניצולים — הביעה את זעמה בהודעה שפורסמה בכלי התקשורת. The Zioneer דיווח מוקדם יותר הערב כי זיני הורה על הפירוק, בטענה שהתצוגה החלקית ממעיטה בגודל האסון. הארגון אישר כי קיר זיכרון מלא ובו כל שמות החללים נותר במקומו. האירוע הצית מחדש את הוויכוח בין המשפחות השכולות על אופן ההנצחה הראוי של מתקפת 7 באוקטובר במוסדות המדינה.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
