רשות הטבע והגנים פתחה הבוקר (שלישי) את כלל אתרי הגבול הצפוניים שהיו סגורים בשל המצב הביטחוני, בהם שמורת הטבע נחל חרמון (בניאס), הגן הלאומי וחוף אכזיב, שמורת הטבע תל דן ואחרים. ההחלטה מגיעה לאחר תקופה של הגבלות מוגברות באזור.
רשות הטבע והגנים הודיעה הבוקר (שלישי) על פתיחה מחודשת של כלל אתרי הגבול הצפוניים שהיו סגורים בשל המצב הביטחוני. הרשימה כוללת שמונה אתרים: שמורת טבע נחל חרמון (בניאס), הגן הלאומי וחוף אכזיב, הגן הלאומי חורשת טל, שמורת טבע תל דן, שמורת טבע נחל עיון, הגן הלאומי ברעם, הגן הלאומי יחיעם ושמורת טבע נחל שניר. הפתיחה המחודשת מסמנת חזרה לשגרה לאורך גבול הצפון, לאחר סדרת התאמות הגנה אזרחית בשבועות האחרונים. כפי שדווח ב-The Zioneer, פיקוד העורף התיר יציאה ממרחבים מוגנים בכמה יישובים בגליל המערבי מוקדם יותר השבוע. מומלץ למטיילים לבדוק הנחיות ביטחוניות עדכניות לפני ההגעה.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
