ראש הממשלה נתניהו אמר בוועידת השלטון המקומי (MUNI EXPO 2026) כי ישראל תהיה הראשונה בעולם שפותר את איום רחפני הנפץ. כמו כן אמר כי כוחות ישראליים מחזיקים בכמעט 70% מרצועת עזה ו׳חונקים את חמאס', כך לפי i24NEWS.
ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בוועידת MUNI EXPO לשלטון המקומי ביום רביעי אחר הצהריים, והבטיח כי ישראל תהיה המדינה הראשונה בעולם שפותר את האתגר שמציבים רחפני נפץ. הדיווח פורסם על ידי i24NEWS מהוועידה, במקום שלא צוין בשמו.
נתניהו גם הצהיר כי כוחות ישראליים מחזיקים כיום בכמעט 70% מרצועת עזה, וכי הם 'חונקים את חמאס'. נתון זה מהווה הרחבה לעומת הצהרתו הקודמת בקבינט ב-7 ביוני, אז אמר כי ישראל שולטת ב-60% מעזה וצפויה להגיע ל-70% — אמת מידה שהראשון הממשלה טוען כעת כי הושגה או קרובה להשגה.
בוועידה נאם גם ראש הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, שאמר כי פיקוח הגרעין יחודש בקרוב, כשהעדיפות העליונה היא אימות מיקום האורניום המועשר. ההערה הייתה חלק מאותו דיווח של i24NEWS אך לא פורטה בהודעה הראשונית.
התאריך המדויק של ההבטחה לפתרון רחפני הנפץ לא צוין מעבר ל׳היום', אך חותמת הזמן מציבה את האירוע ביום רביעי, 24 ביוני. לא נמסרו פרטים נוספים על הפתרון הטכנולוגי בהודעת המקור.
- מתפתחנתניהו: ישראל מחזיקה ב-60% מרצועת עזה, צפויה להגיע ל-70% בקרוב
- מבוססנתניהו: סיכלנו את איום האטום, אם איראן תתקוף – נגיב בעוצמה
- מבוססנתניהו בועידת JNS: איראן מצהירה על רצונה להשמיד את ישראל, עם ישראל מלמד את העולם כיצד אומה צריכה לנהוג מול איום קיומי
- מתפתחנתניהו: ישראל תחזיק ברצועות הביטחון בעזה, סוריה ולבנון — ותישאר שם כל עוד יידרש
מקורות ואות
- קליטה פנימית
