כבאות והצלה לישראל הודיעו על הקמת תחנת כיבוי חדשה בקיבוץ מגן שבמועצה האזורית אשכול, במסגרת שיקום יישובי עוטף עזה. הפרויקט מנוהל בשיתוף מנהלת תקומה וצפוי להסתיים בתוך כשנה.
כבאות והצלה לישראל הודיעה הבוקר (שני) על כוונתה להקים תחנת כיבוי אש חדשה בקיבוץ מגן, במועצה האזורית אשכול. המהלך הוא חלק משיקום וחיזוק יישובי עוטף עזה בעקבות מתקפת 7 באוקטובר 2023 והמלחמה שבאה בעקבותיה.
הפרויקט מקודם על ידי כבאות והצלה בהנחיית הנציב רב-טפסר אייל כספי וסגנו טפסר רונן מכטייב, בשיתוף פעולה מלא עם מנהלת תקומה הממשלתית. התחנה נועדה לשפר משמעותית את זמני התגובה לאירועי חירום, שריפות והצלה ביישובי אשכול והעוטף.
מפקד מחוז דרום, טפסר איציק עוז, מסר כי עם השלמתה צפויה התחנה לשפר את זמני התגובה לתושבים ולספק מעטפת בטיחות מתקדמת וקרובה לבית. העבודות צפויות להימשך כשנה ממועד תחילתן. בהודעה צורף תיאור חזותי של התחנה המתוכננת, אך לא פורסמה הערכת עלות.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
