האלוף במיל' עופר וינטר הודיע כי לא יחבור לאף מפלגה קיימת בבחירות הקרובות, ובהקלטות בלעדיות שהושגו על ידי ערוץ 14 תוקף את גדי איזנקוט: "אני שומע ש׳גדי יביא את הניצחון' — אבל זו הקונספציה". הדברים פורסמו לראשונה על ידי הכתב הפוליטי מוטי קסטל.
האלוף במילואים עופר וינטר הודיע הערב (יום ג') כי לא יחבור לאף מפלגה קיימת בבחירות הקרובות, ובהקלטות בלעדיות ששודרו בערוץ 14 תקף בחריפות את גדי איזנקוט. ההקלטות — שפורסמו לראשונה על ידי הכתב הפוליטי מוטי קסטל — מתעדות את וינטר אומר: "אני שומע ש׳גדי יביא את הניצחון' – אבל זו הקונספציה", בהתייחסות ישירה לכשל המודיעיני שקדם ל-7 באוקטובר. הדברים מגיעים על רקע ערבובייה פוליטית בימין, כאשר וינטר — לשעבר מפקד עוצבת עזה וראש מינהל האזרחי — מוערך כמי ששוקל להתמודד לכנסת. פרשנים פוליטיים דיווחו השבוע כי וינטר שוקל ריצה עצמאית ולא חבירה למפלגות קיימות. כפי שדיווח The Zioneer מוקדם יותר השבוע, הפרשן אברהם חסון העריך כי וינטר סבור שהוא הדמות היחידה בימין המסוגלת להחזיר קולות שאבדו לשמאל. תוכניותיו המלאות של וינטר טרם פורסמו.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
