שוטרי תחנת נתיבות עצרו בסוף השבוע נער בן 14 שנהג ברכב ללא רישיון, כאשר הרכב נוסע על הג׳נטים ומוציא גיצים. הנער לא נשמע להוראות השוטרים לעצור ונמלט בנסיעה מהירה, עד שנתפס יחד עם שני קטינים נוספים שהיו עימו ברכב.
שוטרי תחנת נתיבות עצרו בסוף השבוע נער בן 14 בחשד לנהיגה ללא רישיון ונהיגה פרועה, כך על פי דיווח במבזקן 12. הרכב נע על הג׳נטים כשהוא מוציא גיצים, והנער לא נשמע להוראת השוטרים לעצור, אלא נמלט במהירות. לאחר מרדף נעצרו הנער ושני קטינים נוספים שהיו ברכב.
המעצר מצטרף לשורת אירועים של נהיגת קטינים בדרום הארץ. בשבועות האחרונים דיווח "The Zioneer" על מעצרים דומים: צעיר בן 19 ללא רישיון בכביש 25 (15 ביוני), קטין בן 16 על טרקטורון בפזורה הבדואית (18 ביוני), וקטין בן 15 מאיו״ש בנס ציונה (22 ביוני). בכולם נמלטו החשודים מהמשטרה.
לא דווח על נפגעים באירוע. שלושת הקטינים נעצרו; פרטים נוספים על האישומים טרם פורסמו.
מקורות ואות
- קליטה פנימית