לוחמי מג״ב מרכז ושוטרי מחוז מרכז תפסו הלילה בלוד 15 בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש ושני רימונים במסגרת מבצע רשת ברזל נגד סכסוך משפחות אלים. הכוחות הוקפצו לאחר דיווח על פיצוץ באחת השכונות, ואיתרו שרידי בקבוקי תבערה שהושלכו לעבר בית מגורים. 15 חשודים משני הצדדים נעצרו.
הפעילות, במסגרת מבצע "רשת ברזל" נגד פשיעה חמושה במגזר הערבי, התנהלה הלילה (ראשון-שני) בלוד. כוחות המשטרה הוזעקו לשכונה לאחר דיווח על פיצוץ, ובזירה איתרו שרידי בקבוקי תבערה שהושלכו ככל הנראה לעבר בית מגורים במסגרת סכסוך דמים בין משפחות.
בחיפוש במבנה סמוך אותרו 15 בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש ומתודלקים, לצד שני רימונים. לדברי המשטרה, האמל״ח נועד ככל הנראה להמשך האלימות.
15 חשודים משני צידי הסכסוך נעצרו והועברו לחקירה בתחנת לוד.
החיפוש והתפיסה בוצעו במסגרת המפקדה המשימתית שהוקמה בלוד וברמלה למאבק בפשיעה החמושה וחיזוק המשילות. המבצע נמשך, נמסר מהמשטרה.
כפי שדיווח The Zioneer בסקירות קודמות, מבצע "רשת ברזל" פועל בשבועות האחרונים נגד אמל״ח בלתי חוקי ורשתות פשיעה במרכז הארץ, לרבות תפיסות במרחב מנשה ובכפרים ערביים בגליל.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
