ראש ממשלת קטאר אמר לפייננשל טיימס כי המדינה תחזור לייצר גז טבעי נוזלי תוך מספר שבועות. ההצהרה מגיעה לאחר תקופה של תפוקה מופחתת; לא נמסרו פרטים נוספים על מתקנים או היקפים ספציפיים.
ראש ממשלת קטאר ושר החוץ, שייח' מוחמד בן עבד א-רחמן אאל ת׳אני, אמר בריאיון לפייננשל טיימס כי קטאר תחזור לייצר גז טבעי נוזלי (LNG) תוך מספר שבועות. הדברים דווחו הבוקר (רביעי) על ידי N12. ההצהרה מספקת לוח זמנים להשבת התפוקה שהוגבלה בחודשים האחרונים. לא נמסרו פרטים נוספים על המתקנים הספציפיים, ההיקפים או הסיבה להפסקת הייצור. ההכרזה מגיעה בזמן שקטאר ממשיכה למלא תפקיד דיפלומטי בולט, כולל גישור בין ארה״ב לאיראן, אולם דברי ראש הממשלה על הגז התרכזו בשווקי האנרגיה ולא בהקשר הגיאופוליטי.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
