לאחר תקיפה של צה״ל אמש באזור אלעטאטרה שבצפון רצועת עזה, כוחות קרקע הכוללים טנקים ודחפורים מתקדמים לעבר אוהלי מגורים באזור, כך על פי מקורות עזתיים רבים. דווח על בריחת תושבים, וחלקם מצאו עצמם לכודים בין השטח החדש לקו הצהוב. במקביל דווח על התקדמות קרקעית נוספת של צה״ל באזור מחנה הפליטים ג׳באליא.
על פי מקורות עזתיים רבים שצוטטו בערוץ אבו עלי אקספרס, לאחר שצה״ל תקף אמש באזור אלעטאטרה (מערב בית לאהיא, צפון הרצועה) בעקבות התרעת פינוי, כוחות קרקע הכוללים טנקים ודחפורים החלו להתקדם לעבר אוהלי המגורים באזור. הפעילות גרמה לבריחת תושבים, וחלקם דווחו כמי שנמצאים לכודים בין השטח החדש לקו הצהוב. במקביל, דיווחו עיתונאים פלסטינים על התקדמות קרקעית נוספת של צה״ל באזור מחנה הפליטים ג׳באליא, גם כן בצפון הרצועה. הדיווחים מגיעים על רקע פעילות קרקעית רחבה יותר של צה״ל בצפון הרצועה בשבועות האחרונים, לרבות דחיקת הקו הצהוב באזור החוף. צה״ל לא אישר רשמית את התנועות המתוארות בדיווחים. לא דווח על נפגעים בשלב זה.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
