מילואימניקי גדס״ם 14, שנמצאים בנחל עוז ותופסים את גזרת עזה, מבקשים תרומות של הרגע האחרון לארוחת "על האש" שבוטלה ברגע האחרון. הערב תוכנן לסיים את הסבב החמישי מאז תחילת הלחימה, ל-200 לוחמים ולוחמות. הבקשה פורסמה עם מספר טלפון ליצירת קשר.
מילואימניקי גדס״ם 14, הנמצאים כעת בנחל עוז בגזרת עזה, פונים לעזרה של הרגע האחרון לאספקת ארוחת 'על האש' ל-200 חיילים. האירוע תוכנן לערב ראשון בשעה 19:00 לציון סיום הסבב החמישי מאז תחילת הלחימה, אך הזמנת האוכל בוטלה ברגע האחרון.
הפנייה, שפורסמה על ידי קצינת העורף של הגדוד, טל, קוראת לאנשים, עסקים או ארגונים לתרום אוכל למנגל לחיילים, תוך ציון הזמן הקצר. צורף מספר טלפון לתיאום.
מדובר ביוזמה מקומית של יחידה בודדת ואינה משקפת מדיניות רשמית של צה״ל. הבקשה לא אומתה באופן עצמאי מעבר לפוסט הבודד.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
