גבי נעמן, ראש מועצת שלומי, פרסם הבוקר מסר אופטימי לעם ישראל: "יש חששות קשים, אבל עלינו להסתכל על העתיד ועל הצד החיובי. אנחנו לא צריכים לסמוך על טראמפ או על אדם אחר — בסופו של דבר, בטחו בה' ויהיה בסדר." דבריו מלווים בפסוק "בִּטְח֣וּ בַיהוָ֑ה עֶזְרָ֖ם וּמָגִנָּ֣ם הֽוּא".
גבי נעמן, ראש המועצה המקומית שלומי בגליל המערבי, פרסם הבוקר (שלישי) הצהרה המשלבת מסר דתי עם הערה פוליטית מפורשת. בציטוט הפסוק "בִּטְח֣וּ בַיהוָ֑ה עֶזְרָ֖ם וּמָגִנָּ֣ם הֽוּא" (תהילים קט״ו, ט') אמר נעמן: "יש חששות קשים, אבל עלינו להסתכל על העתיד ועל הצד החיובי. אנחנו לא צריכים לסמוך על טראמפ או על אדם אחר — בסופו של דבר, בטחו בה' ויהיה בסדר."
הדברים נאמרים על רקע מתיחות ביטחונית בגבול הצפון, שם ירי חיזבאללה מלבנון פוגע מעת לעת באזור שלומי בחודשים האחרונים. בעבר צוטט נעמן ב-The Zioneer כמי שקורא לאיפוק ותמיכה בראש הממשלה נתניהו בהתמודדות עם האש מלבנון.
המסר הנוכחי של נעמן אינו מתייחס לאירוע או מדיניות ספציפיים. הפסוק שציטט נושא משמעות כפולה בהקשר הפוליטי-ביטחוני הנוכחי: קריאה לאמונה בהשגחה עליונה לצד אזהרה מפני תלות יתר במנהיג זר.
- מתפתחראש מועצת שלומי גבי נעמן: לתת לראש הממשלה לתמרן מול האש מלבנון
- מתפתחGabi Na'aman: "לא נשוב לאחור — גם אם האמריקאים יכפו עלינו"
- מתפתחגורם ישראלי בכיר: נתניהו אמר לטראמפ שהוא מבין את מאמציו מול איראן אך ישראל לא תהיה קורבן
- מתפתחסקר: 71% מהישראלים אינם סומכים על טראמפ שידאג לאינטרסים שלהם בהסכם איראן
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
