חיילים אמריקנים שנפצעו במתקפת הכטב״ם האיראנית על בסיס אמריקני בכוויית במרץ סיפרו לרשת CBS כי הפנטגון הפחית מחומרת פציעותיהם בניסיון להציג תמונה טובה יותר של המלחמה. שר ההגנה פיט הגסת' אמר במרץ כי כמעט 90% מכ-400 החיילים שנפצעו סבלו מפציעות קלות וחזרו לשירות; כמה מהפצועים טוענים כי מצבם היה חמור בהרבה מההגדרות הרשמיות, לפי דיווח CBS.
דיווח של רשת CBS, שפורסם בכלי תקשורת ישראלים, מצטט מספר חיילים אמריקנים שנפצעו במתקפת הכטב״ם האיראנית על בסיס אמריקני בכוויית במרץ, וטוענים כי הפנטגון הפחית מחומרת פציעותיהם. שר ההגנה פיט הגסת' אמר בחודש מרץ כי 'כמעט 90%' מכ-400 החיילים שנפצעו בעימות עם איראן סבלו מפציעות קלות בלבד וחזרו לשירות. ואולם כמה מהפצועים סיפרו ל-CBS כי מצבם היה קשה בהרבה מההגדרות הרשמיות שניתנו להם. הדיווח פורסם על ידי העיתונאי אסף רוזנצוייג (N12) שציטט את CBS. תגובת הפנטגון לדיווח לא פורסמה בחומר הזמין. מדובר בדיווח ממקור יחיד; נדרש אימות נוסף.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
