פרשן בערוץ מנויים פרסם הערכה אישית שלפיה איראן וישראל 'ניצחו' במלחמה, בעוד ארה״ב, מדינות המפרץ וחיזבאללה 'הפסידו.' הפוסט הוא דעה אישית, ולא ניתוח רשמי או מוסדי.
פוסט מקור מנויים הערב מציע סיווג אישי של הצדדים במלחמה האחרונה, ומדרג את איראן וישראל כ׳ניצחו' ואת ארצות הברית, מדינות המפרץ וחיזבאללה כ׳הפסידו.' הפוסט ממקור יחיד הוא דעה אישית, התואמת דיון ציבורי רחב המשתקף בסקרים ובהצהרות אחרונות בזירה הישראלית — לרבות כמה סקרים שפרסם The Zioneer בשבוע שעבר, שהראו רוב גדול של ישראלים הסבורים שאיראן יצאה כמנצחת במערכה. בשונה מאותם סקרים, הפוסט כאן אינו נושא שם מחבר או מתודולוגיה. גוף רשמי או מוסדי לא אישר סיווג ספציפי זה. ההערכה נותרת דעה אישית בתוך השיח המתמשך על תוצאות המלחמה.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
