הפסקת האש השברירית בין איראן לארצות הברית שוב עומדת בפני קריסה, כך לפי דיווח של אקסיוס שצוטט על ידי האנליסט יאיר גולדבלט. בשלב זה לא נמסרו פרטים נוספים על הסיבה או לוח הזמנים.
הדיווח של אקסיוס, שפורסם על ידי האנליסט יאיר גולדבלט בערוץ הטלגרם שלו במוצאי שבת, קובע כי הפסקת האש השברירית בין ארה״ב לאיראן שוב נמצאת על סף קריסה. הסיבה המדויקת או הטריגר המיידי לסיכון המחודש לא פורטו בדיווח המצוטט. התפתחות זו מגיעה לאחר שבועות של איתותים מעורבים ודיווחים קודמים על כך שהמסלול הדיפלומטי עומד בפני כישלון, כפי שהודגש בסיקור הקודם של The Zioneer ב-20 ביוני וב-10 ביוני. המצב נותר נזיל, ללא אישור רשמי מוושינגטון או טהראן בשעה זו. הפסקת האש, שתווכה בערוצים שונים, הייתה נתונה למחלוקת חריפה ולמשברים חוזרים, כאשר אנליסטים ישראלים כמו גולדבלט הזהירו בעבר שכל הסכם מותיר איומים ביטחוניים מרכזיים ללא מענה.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
