31°46′40.7″N 35°14′07.7″E
בראש הכותרות
המברק
המברק →
מדינאות · מבזק · פוליטימתפתח

האייתוללה קאסמין: לא לנהל משא ומתן עם האויב — צריך להילחם בארה״ב

מחלקת המודיעין של The Zioneer
האייתוללה קאסמין: לא לנהל משא ומתן עם האויב — צריך להילחם בארה״ב

מקור ראשי קליטה פנימית · 1 אות קליטה שנבדק · חלון דסק 13:00

תקציר

האייתוללה קאסמין עלי אמר כי איראן אינה צריכה לנהל משא ומתן עם אויביה, וכי יש להילחם בארה״ב עד שיושג שלום יציב ללא נוכחות אמריקאית באזור. הדברים פורסמו בערוצי טלגרם איראניים.

01 · המברק

האייתוללה קאסמין עלי פרסם הצהרה קשוחה בצהרי יום שישי, הקוראת לאיראן לדחות כל משא ומתן עם אויביה ולהסלים את העימות המזוין מול ארצות הברית.

'עלינו להילחם בארה״ב בחוזקה ובאכזריות עד שיתבסס שלום יציב ללא ארה״ב באזור,' אמר קאסמין, לפי ערוצי טלגרם איראניים. הדברים באים על רקע לחץ אמריקאי וישראלי מתמשך על איראן, ובעקבות שורה של הצהרות מקסימליסטיות דומות של בכירים איראניים בשבועות האחרונים.

עמדתו של האייתוללה מתיישרת עם הפלג הקיצוני באיראן, המתנגד בעקביות להידברות מדינית, גם בזמן שגורמים איראניים אחרים רמזו על פתיחות לשיחות מותנות. ההקשר והקהל המדויק להצהרה לא פורסמו.

מברקים קשורים
03 · מקורות ואות

מקורות ואות

ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.

  • קליטה פנימית
אחריות הדסק

הידיעה מתפרסמת באחריות מחלקת המודיעין של The Zioneer. ערוצי הקליטה הגולמיים נשמרים כפרובננס פנימי; גורם חיצוני ייקרא בשם רק כאשר הדבר מסייע לקורא לבחון טענה מסוימת.