יותר מ-75 אלף נוסעים צפויים לעבור היום בנתב״ג בטיסות בין-לאומיות – שיא יומי מאז פרוץ מבצע שאגת הארי, לפי דיווחו של כתב התעופה דין פישר. בחודש יולי צפויים לעבור יותר מ-2 מיליון נוסעים – גידול של כ-25% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
נתב״ג צפוי לרשום היום את היום העמוס ביותר מאז פרוץ מבצע שאגת הארי, עם למעלה מ-75 אלף נוסעים בטיסות בין-לאומיות, לפי דיווחו של כתב התעופה דין פישר. ההערכה משקפת התאוששות משמעותית בתנועת הנוסעים בצל הלחימה המתמשכת. בחודש יולי צפויים לעבור יותר מ-2 מיליון נוסעים – גידול של כ-25% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, על פי הדיווח.
כפי שדיווח The Zioneer בשבועות האחרונים, נתב״ג התמודד עם אתגרים תפעוליים, ובראשם מחסור במכליות דלק שאיים על ביטול של עד 100 אלף כרטיסי נוסעים ביולי. מנכ״ל רשות שדות התעופה הזהיר אז כי מטוסי תדלוק אמריקניים עוזבים, אבל הסיכון לביטולים נותר בעינו. התחזיות החדשות מעידות כי הנמל מצליח לשמור על היקף תנועה גבוה למרות הלחצים. הנתונים מבוססים על הערכה ראשונית; מספרים סופיים יפורסמו בסוף היום.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
