השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת עוצמה יהודית כי אם ישראל לא תהיה בטוחה, ביירות תיראה כמו בית חאנון — אזור בעזה שנפגע קשות בפעולות צה״ל. לדבריו, על ישראל לפעול מתוך עקרון ברור: אוהבים את הנשיא טראמפ אבל החיילים וביטחון אזרחי ישראל קודם לכל, לפי i24NEWS.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נשא דברים חריפים בפתח ישיבת סיעת עוצמה יהודית בצהרי יום שני, באיום כי אם ביטחון ישראל לא יובטח, 'ביירות תיראה כמו בית חאנון' — אזור בעזהשנפגע קשות בפעולות צה״ל במערכה הנוכחית. בן גביר התייחס גם לנשיא ארה״ב דונלד טראמפ, ואמר כי על ישראל לפעול מתוך 'עקרון ברור — אוהבים את הנשיא טראמפ, אבל החיילים וביטחון אזרחי ישראל קודם לכל.' השר לא פירט צעד מדיני או שינוי מבצעי מיידי. הדברים דווחו על ידי i24NEWS, על רקע המשך הפעילות הרב-זירתית של ישראל. בן גביר, הדוגל בקו ביטחוני נוקשה, קרא בעבר להסלים את הפעולה הצבאית נגד חיזבאללה בלבנון. לא דווח על תגובה רשמית מלשכת ראש הממשלה או ממשרד הביטחון.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
