הלל ביטון רוזן, פרשן ישראלי בכיר ואיש צבא לשעבר, השיב היום (שני) לראש הממשלה נתניהו בנוגע להגבלות הירי בצפון. דבריו פורסמו ברשתות החברתיות.
הלל ביטון רוזן השיב היום (שני) לראש הממשלה נתניהו על רקע הוויכוח המתמשך סביב הגבלות הפעלת האש של צה״ל בדרום לבנון. תוכן תשובתו לא פורט בדיווחים הזמינים. ביטון רוזן הוא מבקר בולט של מה שהוא רואה כהגבלות פתיחה באש מסוכנות מדי, שמותירות את הכוחות חשופים תוך צמצום יכולתם להגיב לאיומים. כפי שדיווח The Zioneer ב-17 ביוני, הוא אמר קודם לכן כי הדרג הפיקודי חייב להרים דגל אדום על מגבלות האש המסוכנות, וב-16 ביוני קרא להסיר את ההגבלות לחלוטין או לסגת מכוחות. ההחלפה באה על רקע ירי רקטות מתמשך מצד חיזבאללה לעבר צפון ישראל, כפי שתועד בעלונים קודמים, והודאת נתניהו כי ישראל מוגבלת בפעולתה בדרום לבנון.
2 התפתחויות
- מתפתחהלל ביטון רוזן: הגיע הזמן שנתעורר — להסיר את הגבלת האש מלבנון
- מתפתחביטון רוזן: האחריות על נתניהו וכ״ץ, אבל הדרג הפיקודי חייב להרים דגל אדום
- מתפתחביטון רוזן: השינוי לרעה בהוראות הפתיחה באש בלבנון — חרפה מוסרית
- מתפתחהלל ביטון רוזן תוקף את כ״ץ: חיילים הם לא בובות — חייבים להשמיד את האויב, לא רק להסיר איומים
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
