חבר מועצת העיר בני ברק יעקב וידר יצא נגד חסימת הכניסה לעיר על ידי מפגינים נגד ההשתמטות, וכינה את חסימות הצירים המרכזיים "התנהלות עבריינית ואנרכיסטית, הפוגעת שוב ושוב במאות אלפי אזרחים תמימים ושומרי חוק".
חבר מועצת העיר בני ברק יעקב וידר פרסם היום (שישי) הצהרה בה גינה את חסימות הכניסות לעיר שהוצבו על ידי מפגינים נגד מחאות הסרבנות החרדיות. וידר כינה את החסימות "התנהלות עבריינית ואנרכיסטית, הפוגעת שוב ושוב במאות אלפי אזרחים תמימים ושומרי חוק". ההצהרה באה לאחר ימים של עימותים בעיר: מוקדם יותר היום חסמו מפגיני שמאל את הכניסות לבני ברק, מה שהוביל לעימותים עם תושבים, כפי שדווח ב-The Zioneer. המתיחות גברה לאחר שארגון "אמהות בחזית" איים אתמול לחסום גישה לערים חרדיות, והזהיר כי "חסימות ייענו בחסימות". המשטרה לא השתמשה בכוח לפינוי הכניסות נכון לשעת הדיווח.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
