כטב״מ ביצע ירי אזהרה לעבר רכב מסוג "ראפיד" שנסע על ציר אל-חרדלי מנבטיה לכיוון מרג׳עיון (קטע אסור לתנועה). על פי הדיווחים אין נפגעים. הרשויות בדרום לבנון מבהירות: לא להתקרב למקומות בהם צה״ל הנחה שלא להתקרב.
כטב״מ ישראלי ביצע ירי אזהרה לעבר רכב שהתקרב לכוחות צה״ל בדרום לבנון הערב (שלישי). על פי הדיווחים, הרכב, מתואר כ-'ראפיד', נסע על ציר אל-חרדלי מנבטיה לכיוון מרג׳עיון – קטע הכביש שהוכרז על ידי צה״ל כסגור לתנועה. לא דווח על נפגעים בתקיפה.
בעקבות האירוע, פרסמו הרשויות בדרום לבנון הודעה הקוראת לתושבים לא להתקרב לאזורים שצה״ל סימן כשטח אסור לתנועה, מה שמדגיש את המשך האכיפה של רצועת הביטחון.
The Zioneer סיקר בעבר מספר תקיפות כטב״מ על כלי רכב בדרום לבנון (20 ביוני, 16 ביוני), אך באותם מקרים מדובר היה בתקיפה ישירה ולא בירי אזהרה. האירוע הנוכחי שונה בכך שהוא מתואר כירי אזהרה, מה שמרמז על עוצמת הסלמה נמוכה יותר בגזרה זו.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
