בפעם השנייה היום: ארבעה מחבלי חיזבאללה חצו את הקו הצהוב בגבול הצפון. כוחותינו ביצעו ירי הרחקה ולאחר מכן אש להסרת האיום. לא דווח על נפגעים בשלב זה.
01 · המברק
דיווח ממקור בודד: ארבעה מחבלי חיזבאללה חצו את הקו הצהוב — קו הפסקת האש בדרום לבנון — בפעם השנייה היום. כוחות ישראל פתחו בירי הרחקה ולאחר מכן בירי להסרת האיום. האירוע מתרחש אחרי דיווח קודם מהשעה 16:16 בו צה״ל אישר תקיפה בנבטיה נגד חוליית מחבלי חיזבאללה שהתקרבה לכוחות. בחודשים האחרונים נרשמות הפרות חוזרות של חיזבאללה את הקו הצהוב; מוקדם יותר היום דיווחנו על חולייה שתכננה לפגוע בכוחות לאורך אותו קו. מדובר בדיווח ממקור אחד בלבד, ללא אישור רשמי או פרטים על נפגעים בשלב זה.
מברקים קשורים
03 · מקורות ואות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
