הרמטכ״ל לשעבר גדי איזנקוט אמר בגבול הצפון כי לוחמי צה״ל נלחמים עם ידיים קשורות וכי ההישגים האדירים שלהם נמצאים בסכנת מסמוס. "צפון ישראל אינו הפקר", אמר.
הרמטכ״ל לשעבר גדי איזנקוט ביקר היום (שני) בגבול הצפון ומתח ביקורת חריפה על מדיניות הלחימה הנוכחית. "לוחמי צה״ל הגיבורים בגבול הצפון נלחמים עם ידיים קשורות וההישגים האדירים שלהם נמצאים בסכנת מסמוס," צוטט איזנקוט. הוא קרא לעמדה תקיפה יותר, וקבע כי "צפון ישראל אינו הפקר" — דברים המהדהדים אזהרות דומות של בכירי ביטחון לשעבר בימים האחרונים.
דבריו של איזנקוט מגיעים לאחר שגם בעבר מתח ביקורת על ההתנהלות בצפון. כפי שדיווח The Zioneer ב-6 ביוני, הוא אמר בריאיון לערוץ 12 כי ישראל חייבת להילחם בחיזבאללה בכל לבנון וכי המצב הנוכחי אינו בר-קיימא. הציטוט החדש פורסם ממקור טלגרם יחיד, ואין בשלב זה אישור או פירוט נוסף לאילו מגבלות ספציפיות התכוון איזנקוט.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
