חברת פרלמנט צרפתייה ממפלגת השמאל הפרוגרסיבית של ז׳אן-לוק מלנשו אמרה במליאת הפרלמנט כי "הצרפתים הלבנים כבר הפסידו" וכבר כל צרפתי שלישי מגיע מהגירה, לפי הודעה מקור שמנטר את ההתבטאות. בערוץ מכנים את הדברים אנטישמיים. אין אישור בלתי תלוי לנוסח המדויק.
על פי הודעה בודדת מקור ממודרי הפיד של The Zioneer, חברת פרלמנט צרפתייה ממפלגת השמאל הפרוגרסיבית של ז׳אן-לוק מלנשו נשאה דברים במליאת הפרלמנט הצרפתי במוצאי שבת ואמרה: "הצרפתים הלבנים, כבר הפסדתם. כבר כל צרפתי שלישי מגיע מהגירה. אין טעם שתמשיכו להגן על עצמכם". בהודעה מכנים את המפלגה "נאצית של השמאל" ואת מלנשו אנטישמי. The Zioneer לא אימת באופן בלתי תלוי את פרוטוקול הפרלמנט או את הנוסח המדויק, ואין אישור מכלי תקשורת צרפתי מרכזי. מדובר בדיווח ממקור יחיד על אמירה פוליטית חמורה המדווח בזהירות. בעבר הסקרנו אזהרה של פרשן ימני צרפתי על מלחמת אזרחים, וכן הודעה נפרדת בטלגרם שהשוותה את המפלגה הדמוקרטית האמריקאית למפלגה הנאצית, אך שני הפריטים אינם קשורים ישירות לאירוע הפרלמנטרי הנוכחי.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
