יו״ר פורום קו העימות וראש מועצת מטה אשר, משה דוידוביץ', אמר הבוקר (שבת) כי לצד התקווה להסדר מדיני, חובת תושבי קו העימות להישאר ערניים וספקניים לאור שנות ניסיון בגבול הצפון. הדברים פורסמו ב-N12.
יו״ר פורום קו העימות וראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ', קרא הבוקר (שבת) לזהירות בצל הדינמיקה המדינית בצפון. "לצד התקווה להסדר מדיני, חובתנו להישאר עם רגליים על הקרקע," אמר דוידוביץ' לפי דיווח ב-N12. "ומאחר ואנו למודי ניסיון בכל הקשור לקו הגבול לאורך שנים, גם להטיל ספק." דוידוביץ' הוא מבקר חריף של הפער בין החזרה לשגרה ביתר הארץ לבין איום הביטחון המתמשך על יישובי קו העימות בצפון. כפי שדווח ב-The Zioneer, הוא תקף בעבר את הנחיות הצבע של פיקוד העורף וכינה אותן "שחור משחור", ומתח ביקורת על הצעת חוק להטבות מס לבאר שבע בשל הזנחת הצפון. דבריו האחרונים נאמרים כאשר מתקדמים מאמצים מדיניים בזירה הצפונית, בעוד תושבי קו העימות עדיין מפונים או תחת הגבלות ביטחוניות. לא צוינו בדבריו הצעה מדינית או לוח זמנים ספציפיים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
