משה דוידוביץ', יו״ר המועצה האזורית מטה אשר ויו״ר פורום קו העימות, תקף בחריפות את הצעת החוק של הליכוד להטבות מס לתושבי באר שבע. בריאיון ל-N12 אמר כי נראה שהממשלה החליטה שהמלחמה הסתיימה וכי תושבי הצפון כבר אינם זקוקים להטבות, בעוד שאלפים שחיו תחת אש חיזבאללה עדיין ממתינים לממ״דים.
משה דוידוביץ', יו״ר פורום קו העימות וראש מועצת מטה אשר, מתח ביקורת חריפה על הצעת החוק של הליכוד להענקת הטבות מס לתושבי באר שבע בעלות שנתית של 600 מיליון שקלים, כפי שדווח ב-N12. בריאיון ל-N12, דוידוביץ' תיאר את ההצעה ככשל מדיניות הפוגע ביישובי הצפון שספגו את עיקר אש הרקטות של חיזבאללה. הוא הצביע על הפער בין קידום ההטבות לבין המחסור המתמשך במיגון ממ״דים ביישובים רבים. הדברים מצטרפים לביקורת קודמת שהשמיע דוידוביץ', כפי שדווח ב-The Zioneer ב-8 ביוני, כאשר תקף את הנחיות פיקוד העורף ליישובי קו העימות וכינה את המצב "שחור משחור". קידום הצעת החוק ממחיש את המאבק הפוליטי הרחב יותר על חלוקת משאבי המדינה בין אזורי הפריפריה, על רקע התנגדות האוצר להרחבת הטבות המס בטענה שהן אינן אפקטיביות ופוגעות בקופה הציבורית.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית